reklama - zainteresowany?

Wrocław. Travelbook. Wydanie 2 - Bezdroza

Wrocław. Travelbook. Wydanie 2
ebook
Autor: Eliza Czyżewska, Jakub Wolski, Ewa Chopkowicz
ISBN: 978-83-283-4977-3
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-06
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 14,79 zł (poprzednio: 26,89 zł)
Oszczędzasz: 45% (-12,10 zł)

Dodaj do koszyka Wrocław. Travelbook. Wydanie 2

Tagi: Polska

WrocÅ‚aw to historyczna stolica ÅšlÄ…ska, wspóÅ‚czeÅ›nie przebojem zdobywajÄ…ca wysokie miejsca w europejskich rankingach miast wartych odwiedzenia i najlepszych miejsc do życia. Tutejszy zespóÅ‚ urbanistyczny obejmujÄ…cy Ostrów Tumski, Stare i Nowe Miasto oraz wyspy odrzaÅ„skie należy do najcenniejszych tego typu zabytkowych kompleksów w Europie. WrocÅ‚aw to jednoczeÅ›nie nowoczesny oÅ›rodek biznesowy i akademicki o bogatej kulturze miejskiej, zarówno tej „wysokiej”, jak i alternatywnej, miasto niezliczonych wydarzeÅ„ i inicjatyw artystycznych. Zapraszamy do miasta skarbów!

  • Niezliczone zabytki
  • Miasto wielu kultur
  • Tereny zielone
  • Å»ywioÅ‚owa kultura miejska
  • Muzea, galerie, wystawy
  • Murale i krasnale

Travelbook to Twój niezastÄ…piony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza gÅ‚ównymi szlakami, i wprowadzi w Å›wiat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwiÄ… staranne zaplanowanie podróży.

Dodaj do koszyka Wrocław. Travelbook. Wydanie 2

 

Osoby które kupowały "Wrocław. Travelbook. Wydanie 2", wybierały także:

  • Gorce, Beskid Wyspowy i Makowski. Wydanie 2
  • Pieniny i Magura Spiska, Beskid SÄ…decki. Wydanie 2
  • PoznaÅ„. Travelbook. Wydanie 1
  • Tatry, Gorce, Pieniny, Orawa i Spisz. Travelbook. Wydanie 1
  • Tatry, Gorce, Pieniny, Orawa i Spisz. Travelbook. Wydanie 4

Dodaj do koszyka Wrocław. Travelbook. Wydanie 2

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Wrocław. Travelbook. Wydanie 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.