reklama - zainteresowany?

Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo - Bezdroza

Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo
Autor: Przemysław Osuchowski
ISBN: 9788379452910
okładka: twarda
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 38,02 zł (poprzednio: 49,38 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,36 zł)

Dodaj do koszyka Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo

Tagi: Książki podróżnicze

Wenecja? Pekin? Marco Polo? Jedwabny Szlak? Kto by nie chciał spróbować jak smakuje podróż na kraniec świata?! W dodatku własnym samochodem! Przemysław Oberżyświat Osuchowski wpierw zrealizował własne marzenia, potem zaprosił do rywalizacji rajdowej innych, a teraz opowiada o tym w książce.

W 2015 roku konwój ośmiu samochodów wyruszył do Pekinu śladami sławnego Wenecjanina. Po 28 dniach dojechali do stolicy Państwa Środka. Zamoczyli koła swych pojazdów w Pacyfiku i po 7 tygodniach przygody wrócili do domów. Żeby opowiedzieć o 26 tysiącach kilometrów przygody. I by zaprosić do jeszcze bardziej spektakularnych wypraw.

Pasjonująca opowieść, setki zdjęć, niesamowite spotkania z ludźmi i kulturami Eurazji. Najmłodszy uczestnik Rajdu Wenecja-Pekin miał 4 lata, najstarszy mógłby być jego pradziadkiem. A wszyscy szukali świata końca i świata początku. Pod Chińskim Murem, Nad Żółtą Rzeką, na Pustyni Takla Makan, w niebotycznym Pamirze, Tienszanie, Karakorum, na stepach Azji Środkowej, w nieskończonej Syberii. Czy znajdą naśladowców?

Dodaj do koszyka Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo

 

Osoby które kupowały "Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • Obietnica Tiaki. O niezwykÅ‚oÅ›ci Nowej Zelandii i wysp Pacyfiku
  • Lhotse. Lodowa siostra Everestu
  • SiÅ‚a MarzeÅ„, czyli jak zdobyÅ‚am Everest
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze

Dodaj do koszyka Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo

Spis treści

Dodaj do koszyka Wenecja - Pekin. Być jak Marco Polo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.