reklama - zainteresowany?

Walka jest kobietą - Bezdroza

Walka jest kobietą
ebook
Autor: Urszula Jabłońska
ISBN: 978-8-3770-5586-1
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-15
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Walka jest kobietą

Tagi: Reportaże

Kiedy walczą mężczyźni, wybuchają bomby i latają koktajle Mołotowa. Kiedy walczą mężczyźni, rozbrzmiewają fanfary i przypinane są ordery. Walka mężczyzn tworzy historię, o której można przeczytać w tysiącach książek. A walka kobiet? Wiele z nich prowadzi swoją walkę po cichu.

Łączniczki z powstania warszawskiego walczą o to, by nie być zapamiętane jako seksowne „pin-up girls” na gruzach Warszawy. Żołnierki w Afganistanie muszą mierzyć się nie tylko z wrogiem, lecz także z dyskryminacją i protekcjonalnym traktowaniem. Niepełnosprawne kobiety chcą wreszcie zrobić sobie makijaż i włożyć krótką spódnicę. Matki Polki walczą o to, by wychować dzieci w kraju, w którym aborcja jest nielegalna, ale nikogo nie interesuje, skąd po porodzie wezmą pieniądze na utrzymanie. Katoliczki muszą wybierać: wiara albo dziecko.

Walka, o której mówi się dopiero od niedawna i ciągle za mało – z czym, o co, dlaczego i jak walczą w Polsce kobiety.

Urszula Jabłońska, dziennikarka związana z „Gazetą Wyborczą”, poprosiła osiem reportażystek i pisarek, żeby rozejrzały się dookoła i znalazły współczesne Polki walczące. Opisane przez nie historie tworzą zaskakujący obraz kobiecej rzeczywistości.

Dodaj do koszyka Walka jest kobietą

 

Osoby które kupowały "Walka jest kobietą", wybierały także:

  • Japonia. Manga, sushi i onseny. Wydanie 1
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Rubinowe oczy Kremla. Tajemnice podziemnej Moskwy
  • Klątwa gruzińskiego tortu
  • Barszcz ukraiński. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Walka jest kobietą

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Walka jest kobietą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.