reklama - zainteresowany?

Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1 - Bezdroza

Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1
ebook
Autor: Paweł Jadwisieńczak, Eryka Lehr-Spławińska
ISBN: 978-83-246-8203-4
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2013-07-11
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 14,94 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-9,96 zł)

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1

Tagi: Afryka | Przewodniki

Urlop w Tunezji kojarzy się w pierwszej kolejności z wylegiwaniem się na piasku. Nic dziwnego; tunezyjskie wybrzeże słynie z przejrzystej, ciepłej wody oraz z pięknych plaż Dżerby, okolic Sousse, Monastiru czy Hammametu. Tzw. strefy turystyczne oferują wiele atrakcji dla amatorów aktywnego wypoczynku oraz egzotycznego clubbingu. Szukającym przede wszystkim słońca, spokoju i relaksu można polecić zdecydowanie mniej gwarne, urokliwe okolice Bizerty i Tabarki.

Warto jednak wypoczynek w nadmorskiej części kraju połączyć ze zwiedzaniem zabytkowych miast; bo jest co podziwiać! Wystarczy wspomnieć, że na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO znalazło się aż osiem pozycji ze stosunkowo niewielkiej Tunezji. Obrazu tunezyjskiego dziedzictwa dopełniają fantastyczne muzea, prezentujące tradycyjne stroje i misterne drobiazgi z poszczególnych epok, oraz zróżnicowane tematycznie, barwne festiwale.

Zwolennicy zorganizowanego wypoczynku i dobrej zabawy, miłośnicy architektury i pięknych krajobrazów; w Tunezji każdy znajdzie coś dla siebie.

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1

 

Osoby które kupowały "Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1", wybierały także:

  • Marrakesz. Michelin. Wydanie 1
  • Maroko. Travelbook. Wydanie 3
  • Egipt. Travelbook. Wyd. 3
  • Tunezja. Travelbook. Wydanie 1
  • Maroko. W labiryncie orientalnych medyn. Wydanie 2

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wyd. 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.