reklama - zainteresowany?

Trzeci dzień - Bezdroza

Trzeci dzień
Autor: Michał Głombiowski
ISBN: 9788377224052
okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 22,66 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,21 zł)

Dodaj do koszyka Trzeci dzień

Tagi: Książki podróżnicze

Czy wiesz, dlaczego w galicyjskiej Hiszpanii Å›ciany domów pokryte sÄ… muszlami, a najważniejszym programem w telewizji jest prognoza pogody?

„Trzeci dzieÅ„” to niezwykÅ‚a opowieść o byciu w drodze. Para bohaterów wyrusza w wielomiesiÄ™cznÄ… podróż samochodem przez zakÄ…tki Hiszpanii i Maroka. OdwiedzajÄ…c niewielkie wsie oraz duże miasta, poznajÄ… życie peÅ‚ne pasjonujÄ…cych drobiazgów – zapachów, barw, dźwiÄ™ków – skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na obraz kultury Å›ródziemnomorskiej. Historie spotkanych po drodze ludzi – przedstawione w kolejnych rozdziaÅ‚ach – skÅ‚aniajÄ… do refleksji nad wartoÅ›ciÄ… czasu, przemijaniem i znaczeniem powtarzajÄ…cych siÄ™ codziennych czynnoÅ›ci.
To opowieść o podróżowaniu, niespiesznym pokonywaniu kolejnych kilometrów, które jest czymÅ› wiÄ™cej niż tylko turystycznÄ… wycieczkÄ… – jest próbÄ… spojrzenia na życie z dystansu, okazjÄ… do zamysÅ‚u nad fascynujÄ…cÄ… wielokulturowoÅ›ciÄ… Å›wiata, a także sposobem na czerpanie z Å¼ycia peÅ‚nymi garÅ›ciami. To książka dla wszystkich tych, którzy chcÄ… poznać, co czuje torero, wchodzÄ…c wraz z bykiem na arenÄ™; sprawdzić, co kryje porzucona na ulicy puszka konserw i dowiedzieć siÄ™, dlaczego w marokaÅ„skiej pustynnej miejscowoÅ›ci noc zastÄ…piÅ‚a dzieÅ„.

Dodaj do koszyka Trzeci dzień

 

Osoby które kupowały "Trzeci dzień", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • SiÅ‚a MarzeÅ„, czyli jak zdobyÅ‚am Everest
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Egipt: Haram Halal
  • Dom pod biegunem. GorÄ…czka (ant)arktyczna

Dodaj do koszyka Trzeci dzień

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Trzeci dzień

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.