reklama - zainteresowany?

Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata - Bezdroza

Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata
ebook
Autor: Beata Pawlikowska
ISBN: 978-83-7778-232-3
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 26,90 zł

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

Tagi: Książki podróżnicze

Zaskakująca, przenikliwa i niezwykła!
Słynna polska podróżniczka wyrusza w podróż przez historię ludzkości. To książka z pogranicza fizyki kwantowej, filozofii i psychologii oraz ponad dwudziestoletniego doświadczenia z podróżowania i poznawania świata.

Podczas moich podróży przebyłam nie tylko setki tysięcy kilometrów w przestrzeni na kilku kontynentach, ale także przewędrowałam własnymi stopami przez całą historię ludzkości. Mieszkałam w dżungli w osadzie Indian uważanych za ostatnich ludzi z epoki kamienia łupanego. Poznałam tajemnice amazońskich szamanów, spotkałam Buszmenów, Aborygenów, potomków starożytnych cywilizacji Majów i Inków. Spotkałam ludzi na każdym możliwym szczeblu rozwoju cywilizacyjnego - od Indian w szałasach z liści palmowych przez lepianki Masajów aż po kamienne domy w Tybecie, pałace gwiazd z Hollywood i drapacze chmur w największych metropoliach świata.
Wszędzie szukałam Prawdy. Uniwersalnej prawdy o nas, ludziach. Ta prawda to właśnie teoria bezwzględności.

Beata Pawlikowska

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

 

Osoby które kupowały "Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • SiÅ‚a MarzeÅ„, czyli jak zdobyÅ‚am Everest
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Egipt: Haram Halal
  • Dom pod biegunem. GorÄ…czka (ant)arktyczna

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.