reklama - zainteresowany?

Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata - Bezdroza

Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata
ebook
Autor: Beata Pawlikowska
ISBN: 978-83-7778-232-3
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 26,90 zł

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

Tagi: Książki podróżnicze

Zaskakująca, przenikliwa i niezwykła!
Słynna polska podróżniczka wyrusza w podróż przez historię ludzkości. To książka z pogranicza fizyki kwantowej, filozofii i psychologii oraz ponad dwudziestoletniego doświadczenia z podróżowania i poznawania świata.

Podczas moich podróży przebyłam nie tylko setki tysięcy kilometrów w przestrzeni na kilku kontynentach, ale także przewędrowałam własnymi stopami przez całą historię ludzkości. Mieszkałam w dżungli w osadzie Indian uważanych za ostatnich ludzi z epoki kamienia łupanego. Poznałam tajemnice amazońskich szamanów, spotkałam Buszmenów, Aborygenów, potomków starożytnych cywilizacji Majów i Inków. Spotkałam ludzi na każdym możliwym szczeblu rozwoju cywilizacyjnego - od Indian w szałasach z liści palmowych przez lepianki Masajów aż po kamienne domy w Tybecie, pałace gwiazd z Hollywood i drapacze chmur w największych metropoliach świata.
Wszędzie szukałam Prawdy. Uniwersalnej prawdy o nas, ludziach. Ta prawda to właśnie teoria bezwzględności.

Beata Pawlikowska

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

 

Osoby które kupowały "Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • Obietnica Tiaki. O niezwykÅ‚oÅ›ci Nowej Zelandii i wysp Pacyfiku
  • Lhotse. Lodowa siostra Everestu
  • WronÄ… po Stanach
  • Martwa góra. Historia tragedii na Przełęczy DiatÅ‚owa

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

Spis treści

Dodaj do koszyka Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.