reklama - zainteresowany?

Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii - Bezdroza

Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii
Autor: Anna Mateja
ISBN: 9788380493032
okładka: twarda
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii

Tagi: Reportaże

Na świecie pierwszy udany przeszczep nerki przeprowadził w 1954 roku doktor Joseph Murray. W Polsce dokonał tego dwanaście lat później profesor Jan Nielubowicz ze swoim zespołem. Dziś przeszczepia się prawie wszystkie narządy, a skomplikowane przeszczepy wielotkankowe to niemal codzienność. Jednak ta dziedzina medycyny wciąż wzbudza emocje i kontrowersje. Owiana  mitami, dla wielu jest etycznie niejednoznaczna.

Anna Mateja zabiera nas na sale operacyjne i pozwala obserwować zmagania wybitnych polskich chirurgów, którzy mimo braku środków, warunków i personelu, mimo ostracyzmu społeczeństwa i podejrzliwości środowiska medycznego nie bali się wcielać w życie śmiałych, obarczonych ryzykiem, wizjonerskich pomysłów.

Ta doskonale udokumentowana książka to jedna z pierwszych prób opisu pionierskich operacji transplantologicznych w Polsce. Powściągliwa i surowa w formie reportażowa narracja jest gestem solidarności wobec transplantologów, a także próbą przywołania pamięci o innych, cichych bohaterach tej opowieści dawcach.

Dodaj do koszyka Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii

 

Osoby które kupowały "Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii", wybierały także:

  • Tajemnice ptasiej alkowy
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

Dodaj do koszyka Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii

Spis treści

Dodaj do koszyka Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.