reklama - zainteresowany?

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem - Bezdroza

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem
Autor: Marek Skała
ISBN: 978-83-283-5013-7
stron: 192, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2009-09-02
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 22,68 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-12,21 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem

Tagi: Książki z autografem

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini

"Marek — TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA — i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan

"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie — do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea — techniki z najwyższej półki — podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu — Cialdiniego, Hogana, Ury’ego — obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda

"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec

"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

 



Patroni medialni:

 

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem

 

Osoby które kupowały "Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem", wybierały także:

  • Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
  • Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu. Książka z autografem
  • Władca Języków, czyli prawie wszystko o tym, jak zostać poliglotą. Książka z autografem
  • Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem
  • Everest. Góra Gór. Książka z autografem

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.