reklama - zainteresowany?

Praga. Travelbook. Wydanie 2 - Bezdroza

Praga. Travelbook. Wydanie 2
ebook
Autor: Aleksander Strojny
ISBN: 978-83-283-2724-5
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-18
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 18,67 zł (poprzednio: 24,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Praga. Travelbook. Wydanie 2

Tagi: Europa


Kupując tę książkę, otrzymasz jej wersję elektroniczną gratis!
Instrukcji szukaj na ostatniej stronie przewodnika drukowanego.


 

Praga całkowicie zasłużenie uchodzi za miasto wyjątkowej urody. Na każdym kroku napotyka się pamiątki jej wspaniałej przeszłości. Trudno zliczyć miejsca bezbłędnie kojarzone z czeską stolicą: Hradczany, most Karola, Złota Uliczka, plac Wacława... Współczesna Praga tętni życiem bijącym z maleńkich galerii, gwarnych piwiarni, nastrojowych knajpek i nie przestaje fascynować turystów zapełniających tłumnie wąskie uliczki miasta.

Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży. Przewodnik wspaniale uzupełniają czytelne mapy, świetne zdjęcia i liczne ramki z ciekawostkami. Wszystko to w połączeniu z poręcznym formatem i atrakcyjną szatą graficzną sprawia, że Travelbook to najlepszy wybór dla ciekawych świata.

Dodaj do koszyka Praga. Travelbook. Wydanie 2

 

Osoby które kupowały "Praga. Travelbook. Wydanie 2", wybierały także:

  • Bornholm. Travelbook. Wydanie 1
  • Toskania i Wenecja. Travelbook. Wydanie 1
  • Wiedeń. Przewodnik-Celownik. Wydanie 1
  • Katalonia. Udane Wakacje. Wydanie 1
  • Amsterdam. Przewodnik-celownik. Wydanie 1

Dodaj do koszyka Praga. Travelbook. Wydanie 2

Spis treści

Cannot open 'plugin.thtml': Nie ma takiego pliku ani katalogu

Dodaj do koszyka Praga. Travelbook. Wydanie 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.