reklama - zainteresowany?

Mur. 12 kawałków o Berlinie - Bezdroza

Mur. 12 kawałków o Berlinie
ebook
Autor: Katarzyna Brejwo, Juliusz Ćwieluch, Merle Hilbk, Urszula Jabłońska, Magdalena Kicińska, Nataša Kramberger, Jens Mühling, Kaja Puto, Antje Rávic Strubel, Ziemowit Szczerek, Maciej Wasielewski, Agnieszka Wójcińska
ISBN: 9788380494428
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-04
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 26,10 zł (poprzednio: 33,90 zł)
Oszczędzasz: 23% (-7,80 zł)

Dodaj do koszyka Mur. 12 kawałków o Berlinie

Tagi: Reportaże

Katarzyna Brejwo, Juliusz Ćwieluch, Merle Hilbk, Urszula Jabłońska, Magdalena Kicińska, Nataša Kramberger, Jens Mühling, Kaja Puto, Antje Rávic Strubel, Ziemowit Szczerek, Maciej Wasielewski i Agnieszka Wójcińska

Z fotografiami Filipa Springera

Teksty niemieckie w przekładzie Elżbiety Kalinowskiej

Tekst słoweński w przekładzie Joanny Pomorskiej

W nocy z 9 na 10 listopada 1989 roku runął mur, który przez niemal trzy dekady dzielił Berlin na wschodni i zachodni. Choć po tym symbolu zimnej wojny została tylko pamiątkowa ściana, niewidoczna blizna wciąż przecina miasto. Fenomen muru próbuje zgłębić dwanaścioro polskich i niemieckich reporterów. Historie przedstawione w zbiorze pod redakcją Agnieszki Wójcińskiej i zilustrowane zdjęciami Filipa Springera krążą wokół problemu berlińskiej granicy, tej historycznej i tej dzisiejszej głęboko zakorzenionej w świadomości i pamięci. Pokazują, że historia berlińskiego podziału jest w pewnym stopniu opowieścią o pękniętej Europie.

Dodaj do koszyka Mur. 12 kawałków o Berlinie

 

Osoby które kupowały "Mur. 12 kawałków o Berlinie", wybierały także:

  • Tajemnice ptasiej alkowy
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Klątwa gruzińskiego tortu
  • Barszcz ukraiński. Wydanie II rozszerzone
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

Dodaj do koszyka Mur. 12 kawałków o Berlinie

Spis treści

Dodaj do koszyka Mur. 12 kawałków o Berlinie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.