reklama - zainteresowany?

Lęk i odraza w Las Vegas - Bezdroza

Lęk i odraza w Las Vegas
ebook
Autor: Hunter S. Thompson
Tytuł oryginału: Fear and Loathing in Las Vegas
Tłumaczenie: Marcin Wróbel, Maciej Potulny
ISBN: 9788366324107
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-22
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 32,00 zł

Dodaj do koszyka Lęk i odraza w Las Vegas

Tagi: Reportaże

Książka Lęk i odraza w Las Vegas ukazała się po raz pierwszy w 1971 roku i sprawiła, że jej autor Hunter S. Thompson stał się niemal natychmiast jedną z największych osobowości w historii literatury w Stanach Zjednoczonych ikoną kultury popularnej.

Bohaterowie powieści, Raoul Duke i jego samoański adwokat, doktor Gonzo, wyruszają w szaloną podróż w poszukiwaniu amerykańskiego snu samochodem wypełnionym po brzegi wszelkimi możliwymi używkami. Mają przygotować dziennikarską relację z zawodów sportowych, zamiast tego jednak pogrążają się w kolejnych falach narkotycznych wizji i bezmyślnej przemocy. Dla obydwu narkotyki są ucieczką, choć mają świadomość, że jest to ucieczka w szaleństwo. Co chwilę ulegają atakom strachu i paranoi, a własne zachowanie budzi w nich w końcu obrzydzenie.

Obłąkańcza wyprawa jest pretekstem do pokazania Ameryki w momencie przełomu u schyłku epoki dzieci kwiatów i na chwilę przed tym, jak rządy Nixona obudziły w kraju atmosferę spisków i podejrzeń.

Na podstawie książki powstał film Terryego Gilliama Las Vegas Parano z Johnnym Deepem w roli Raoula Dukea doktora nauk dziennikarskich.

Dodaj do koszyka Lęk i odraza w Las Vegas

 

Osoby które kupowały "Lęk i odraza w Las Vegas", wybierały także:

  • Japonia. Manga, sushi i onseny. Wydanie 1
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Rubinowe oczy Kremla. Tajemnice podziemnej Moskwy
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Lęk i odraza w Las Vegas

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Lęk i odraza w Las Vegas

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.