reklama - zainteresowany?

Kto się boi Jana Pawła II? - Bezdroza

Kto się boi Jana Pawła II?
ebook
Autor: Gian Franco Svidercoschi, Giacomo Galeazzi
TÅ‚umaczenie: Anna Malewska
ISBN: 978-83-8043-654-1
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-26
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 17,90 zł

Dodaj do koszyka Kto się boi Jana Pawła II?

Tagi: Reportaże

Kto siÄ™ boi Jana PawÅ‚a II? to książka, która stawia ważne pytania: dlaczego w KoÅ›ciele i poza nim sÄ… osoby, które kwestionujÄ… dorobek ÅšwiÄ™tego Papieża? Dlaczego marginalizuje siÄ™ rolÄ™, jaka odegraÅ‚ Jan PaweÅ‚ II w przeobrażeniu KoÅ›cioÅ‚a i Å›wiata? Kto siÄ™ boi „modelu” KoÅ›cioÅ‚a, jaki zaproponowaÅ‚ Jan PaweÅ‚ II?

ByÅ‚ pierwszym papieżem, który oddaÅ‚ gÅ‚os ludziom, który wszedÅ‚ do synagogi i do meczetu, który zainicjowaÅ‚ Åšwiatowe Dni MÅ‚odzieży. Pierwszym, który podróżowaÅ‚ po caÅ‚ym Å›wiecie, aby modlić siÄ™ z wiernymi i zgromadziÅ‚ przedstawicieli wszystkich KoÅ›cioÅ‚ów i religii, aby modlić siÄ™ o pokój.

Dwaj autorzy, wybitni dziennikarze watykaniści: Giacomo Galeazzi i Gian Franco Svidercoschi, przedstawiają istotne cechy życia i pontyfikatu Karola Wojtyły. Zapraszają czytelnika do odkrycia na nowo jego dziedzictwa, aby wiosna mogła rozkwitnąć na nowo w życiu Kościoła. Ponieważ pamiętać o nim to za mało. Żeby nie ulec presji tego świata, by mieć siłę, aby przezwyciężyć lęk lub odrzucenie, musimy nieustannie wprowadzać w czyn to wszystko, czego nauczał nas przez lata i pozostawił nam w swoim testamencie.

Dodaj do koszyka Kto się boi Jana Pawła II?

 

Osoby które kupowały "Kto się boi Jana Pawła II?", wybierały także:

  • Japonia. Manga, sushi i onseny. Wydanie 1
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Rubinowe oczy Kremla. Tajemnice podziemnej Moskwy
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Kto się boi Jana Pawła II?

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Kto się boi Jana Pawła II?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.