reklama - zainteresowany?

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry - Bezdroza

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
ebook
Autor: Jason Schreier
TÅ‚umaczenie: Bartosz Czartoryski
ISBN: 978-83-8129-245-0
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-05
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 32,24 zł (poprzednio: 42,99 zł)
Oszczędzasz: 25% (-10,75 zł)

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Tagi: Reportaże

MiÄ™dzynarodowy bestseller! Jak powstajÄ… znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest czÄ™sto bardziej fascynujÄ…ce niż efekt koÅ„cowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykÅ‚Ä… podróż za kulisy przemysÅ‚u gier wideo, gdzie twórcÄ… może być zespóÅ‚ 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. OpisujÄ…c artystyczne wyzwania stojÄ…ce przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracÄ™ przypominajÄ…cÄ… robotÄ™ w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

To podróż do istnego piekÅ‚a, jakim jest Å›wiat twórców gier, a jednoczeÅ›nie hoÅ‚d dla wszystkich tych, którzy próbujÄ… sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszÄ… grÄ™, jakÄ… tylko można sobie wyobrazić.

Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:

Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313

WiÄ™cej informacji znajdziesz na stronie: www.pot-i-piksele.pl

 Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijajÄ…cych i ekscytujÄ…cych rzeczy, jakie robiÅ‚em w ciÄ…gu ostatnich dwóch dekad kariery. WspaniaÅ‚a książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekÅ‚o towarzyszÄ…ce temu procesowi. Oto wciÄ…gajÄ…ce, inteligentne spojrzenie za grubÄ… (i niepotrzebnie tajemniczÄ…) zasÅ‚onÄ™ skrywajÄ…cÄ… pasjonujÄ…cy Å›wiat.

Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield

Tak wiele problemów kulturowych sprowadza siÄ™ do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyÅ›le. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochÄ™ wiÄ™cej o swojej fascynacji. 
Leigh Alexander, dziennikarka

SzczegóÅ‚owa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisujÄ…ca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że bÄ™dzie lekturÄ… obowiÄ…zkowÄ… dla programistów w moim studiu. 
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i zaÅ‚ożyciel Boss Key Productions

OpowieÅ›ci zawarte w tej książce skÅ‚adajÄ… siÄ™ na fascynujÄ…cy, kompletny przeglÄ…d blasków i cieni zwiÄ…zanych z tworzeniem gier. 
Rami Ismail, wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Brutalna, szczera, ale koniec koÅ„ców podnoszÄ…ca na duchu.
Adam Conover

 

Jason Schreier
Redaktor dziaÅ‚u newsowego Kotaku, czoÅ‚owego portalu zajmujÄ…cego siÄ™ przemysÅ‚em i kulturÄ… gier wideo, gdzie wyrobiÅ‚ sobie nazwisko dziÄ™ki wysiÅ‚kom reporterskim i drążeniu trudnych kwestii branżowych. PisaÅ‚ o Å›wiecie gier dla Wired i publikowaÅ‚ w rozmaitych miejscach, Å‚Ä…cznie z „New York Timesem”, „Edge”, Paste i Onion News Network.

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

 

Osoby które kupowały "Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry", wybierały także:

  • SÄ…d idzie
  • PrzesÅ‚uchanie
  • PrzesÅ‚uchanie
  • SÄ…d idzie
  • Papież Jan ÅšwiÄ™ty

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.