reklama - zainteresowany?

KlÄ…twa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany - Bezdroza

KlÄ…twa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany
ebook
Autor: Dr Konrad Czernichowski, Dominik Kopiński, Andrzej Polus
ISBN: 978-83-7941-195-5
stron: 202, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 31,35 zł (poprzednio: 36,45 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,10 zł)

Dodaj do koszyka KlÄ…twa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany

Tagi: Książki podróżnicze

Jest to pierwsza pozycja w polskim piśmiennictwie ekonomicznym tak dogłębnie i kompleksowo, i na tak wysokim poziomie naukowym prezentująca związki teorii z praktyką w zakresie wpływu zasobów surowcowych na rozwój poszczególnych gospodarek. Niewątpliwie nowością i oryginalnym wkładem Autorów w rozwój badań jest także dynamiczne ujęcie wpływu zasobów surowcowych w gospodarce na jej rozwój. 

Należy dodać, że książka ma nie tylko wysokie wartości naukowe i stanowi postęp w badaniach nad skomplikowanymi procesami rozwoju gospodarczego, ale prezentuje także cenne walory utylitarne - wnioski wynikające z badań mogą i powinny być brane pod uwagę przez kreatorów polityki gospodarczej i ich doradców. 

Książka z pewnością będzie też użyteczna w dydaktyce, szczególnie na kierunkach międzynarodowe stosunki gospodarcze, stosunki międzynarodowe, ekonomia. 

Dr hab. Małgorzata Domiter, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Dodaj do koszyka KlÄ…twa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany

 

Osoby które kupowały "Klątwa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • SiÅ‚a MarzeÅ„, czyli jak zdobyÅ‚am Everest
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Egipt: Haram Halal
  • Dom pod biegunem. GorÄ…czka (ant)arktyczna

Dodaj do koszyka KlÄ…twa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka KlÄ…twa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.