reklama - zainteresowany?

Japonia - Bezdroza

Japonia
Autor: Nieuważny Jagna, Fijałkowska Agata
ISBN: 9788381034319
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 45,64 zł (poprzednio: 59,27 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,63 zł)

Dodaj do koszyka Japonia

Tagi: Azja

TOKIO FUTURYSTYCZNA MERTOPOLIA BUDDYJSKIE ŚWIĄTYNIE W KIOTO PIASKOWE RZEŹBY W PARKU SANIN KAIGAN Niewiele jest krajów, których magia potrafi inspirować przez lata, w dodatku na coraz to nowych płaszczyznach. #tokyoskytree Mierząca 634 m najwyższa wieża stolicy, która jest symbolem nowoczesności i rozwoju miasta. Dwa tarasy widokowe pozwalają na podziwianie panoramy Tokio. #kioto Dawna rezydencja cesarza, obecnie półtoramilionowe, nowoczesne miasto. Kioto jest dziś kierunkiem turystycznym numer jeden w kraju i największym skarbcem zabytków światowej klasy. #fujisan Aktywny wulkan, najwyższa góra w kraju i zarazem jego symbol. W 2013 r. Fudżi wpisano na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO. #sushi Najpopularniejsza potrawa japońska, czyli kawałki surowej ryby lub innych dodatków położonych na zaprawionym octem ryżowym ugotowanym ryżu lub zawiniętych w niego. Jagna Nieuważny tłumaczka, doktorantka i wykładowczyni na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Specjalizuje się w buddyzmie japońskim. Uwielbia odwiedzać świątynie gęsto rozsiane po Kraju Kwitnącej Wiśni. Miłośniczka dobrej japońskiej kuchni. Agata Fijałkowska japonistka i doktorantka sinologii na uniwersytecie w Tajwanie. Specjalizuje się w stosunkach sino-japońskich od końca XIX w. Jej największą pasją są podróże po Azji i rozsmakowywanie się w lokalnej kuchni.

Dodaj do koszyka Japonia

 

Osoby które kupowały "Japonia", wybierały także:

  • Izrael. Travelbook. Wydanie 3
  • Irak
  • Japonia. #Travel&Style. Wydanie 1
  • Jordania. Travelbook. Wydanie 1
  • Wietnam. Travelbook. Wydanie 2

Dodaj do koszyka Japonia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Japonia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.