reklama - zainteresowany?

Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe - Bezdroza

Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe
Autor: Ian Probert, Peter ope
ISBN: 978-83-60006-89-4
stron: 176, Format: 210 x 235, okładka: miękka
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 41,65 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,35 zł)

Dodaj do koszyka Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe

Tagi: Fotografia

Ten przewodnik pomoże Ci poznać fascynujące możliwości technologii cyfrowej. W każdej z czterech części znajdziesz pomoc, porady i wskazówki. Czytelnie opisano podstawy fotografii cyfrowej, czyli na co zwrócić uwagę, kupując aparat cyfrowy i komputer; jak podłączyć aparat do komputera; jak wybrać odpowiednie oprogramowanie i korzystać z niego. Dokładnie przedstawiono obsługę aparatu cyfrowego, m.in. jak korzystać z różnych funkcji, jak robić zdjęcia portretowe, jak fotografować krajobrazy czy wydarzenia sportowe. Szczegółowo omówiono także zagadnienie cyfrowej ciemni ? jak poradzić sobie z najczęściej spotykanymi problemami, np. czerwonych oczu, brakiem ostrości, niedoświetleniem, jak zmienić tło, zrobić fotomontaż i naprawić stare, uszkodzone odbitki. Kolejnym wyjaśnionym problemem jest drukowanie, przeglądanie i publikowanie, m.in. to, jak wydrukować zdjęcia wysokiej jakości, opublikować je na stronach internetowych oraz jak czerpać przyjemność z fotografowania.

Dodaj do koszyka Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe

 

Osoby które kupowały "Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe", wybierały także:

  • Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom Classic CC
  • Fotografia przyrodnicza dla wytrwaÅ‚ych. Jak skutecznie fotografować
  • Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VII
  • Sztuka fotografowania architektury. UjÄ™cia z dobrej perspektywy
  • Kompozycja obrazu fotograficznego

Dodaj do koszyka Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak robic idealne zdjęcia cyfrowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.