reklama - zainteresowany?

Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu - Bezdroza

Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu
Autor: Elizabeth Pisani
TÅ‚umaczenie: Pluszka Adam
ISBN: 9788380492424
okładka: twarda
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu

Tagi: Reportaże

Indonezja to nie tylko jedno z największych państw świata, zwane azjatyckim tygrysem, ale także zapierająca dech w piersiach mozaika języków, ludów i tradycji. Rozrzucona na ponad 13 tysiącach wysp oszałamia turystów kolorytem, gościnnością, różnorodnością, ale przede wszystkim niezwykłym sposobem bycia Indonezyjczyków.

Elisabeth Pisani przez blisko 25 lat była dziennikarką Reutersa i prowadziła w Indonezji badania dotyczące epidemii HIV. Zdobywała informacje od ulicznych sprzedzawców i transseksualistów, rozmawiała z członkami władz i elitami kraju. Przejechała ponad 26 tysięcy kilometrów, docierając do zapadłych wiosek, gdzie w cieniu drzew goździkowych wciąż wróży się z wnętrzności kur, gości zaprasza się na herbatę w towarzystwie zmarłej babci, a kobiety sprzedawane są mężowi za kilkanaście sztuk bydła.

Powstała fascynująca książka o jednym z najmniej znanych krajów świata.

"Indonezja itd." znalazła się na liście najlepszych książek non-fiction 2014 roku The Economist oraz The Wall Street Journal.

Dodaj do koszyka Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu

 

Osoby które kupowały "Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu", wybierały także:

  • Tajemnice ptasiej alkowy
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

Dodaj do koszyka Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu

Spis treści

Dodaj do koszyka Indonezja itd.. Studium nieprawdopodobnego narodu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.