reklama - zainteresowany?

Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie - Bezdroza

Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie
ebook
Autor: George A. Dunn, Nicolas Michaud, William Irwin
Tytuł oryginału: The Hunger Games and Philosophy: A Critique of Pure Treason
Tłumaczenie: Olga Kwiecień-Maniewska
ISBN: 978-83-246-5252-5
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-06
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 20,94 zł (poprzednio: 34,33 zł)
Oszczędzasz: 39% (-13,39 zł)

Dodaj do koszyka Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie

Chleba, igrzysk i filozofii!

Rozrywka może być niebezpieczna. Programy takie jak Big Brother czy Top Model udowodniły, że nasze zamiłowanie do podglądactwa może zamienić się w niebezpieczną rozrywkę. Postapokaliptyczny świat Panem nie jest wcale tak bardzo odmienny od naszej rzeczywistości, a jego głębsza analiza otwiera nam oczy na wiele zwykłych, codziennych problemów.

Dlaczego bawi nas oglądanie cierpienia innych? Czy zasady moralne wciąż obowiązują, gdy walczymy o przetrwanie? Czy można nami manipulować i kontrolować nas tak łatwo jak mieszkańców Panem? A może już jesteśmy kontrolowani w zdradliwy sposób, który umyka naszej uwadze? Dzięki zawartym w tej książce niebanalnym spostrzeżeniom będziesz mógł wejść głębiej w świat Igrzysk śmierci i lepiej zrozumieć ich bohaterów, fabułę oraz zakres poruszanych tam tematów.

Igrzyska i lekturę czas zacząć!

Dodaj do koszyka Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie

 

Osoby które kupowały "Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie", wybierały także:

  • Egipt. Zielony przewodnik (wydanie I)
  • POZA MOŻLIWE. Jeden żołnierz, czternaście szczytów - moje życie w strefie śmierci
  • Driven. Namiętność silniejsza niż ból
  • Wybrze
  • Warszawa. Ucieczki z miasta. Wydanie 2

Dodaj do koszyka Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.