reklama - zainteresowany?

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Bezdroza

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
audiobook
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-6487-0
stron: 160, Format: audiobook
Data wydania: 2013-01-10
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej iloÅ›ci paliwa. Wyobraź sobie, że do osiÄ…gniÄ™cia tego celu motywuje CiÄ™… Twój wÅ‚asny samochód. MyÅ›lisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier majÄ… w swoich autach Ford i Honda. KorzystajÄ… z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszÅ‚ość marketingu, ale przyszÅ‚ość, która zbliża siÄ™ wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznaÅ‚ jÄ… za jeden z wiodÄ…cych trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

TeoriÄ™ wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych Å›wiat marketingu powitaÅ‚ w roku 2009 dziÄ™ki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, zaÅ‚ożycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjÄ…Å‚ PaweÅ‚ Tkaczyk. DziÄ™ki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiÄ…zujÄ…ce w nich zasady i towarzyszÄ…ce im historie, aż po zastosowania powiÄ…zanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzÄ™dzi, dziÄ™ki którym bÄ™dziesz w stanie stworzyć swojÄ… wÅ‚asnÄ… marketingowÄ… grÄ™. Co wiÄ™cej, skÅ‚onisz ludzi do tego, by zechcieli w niÄ… grać!


PaweÅ‚ Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesiÄ™ciu lat prowadzi firmÄ™ MIDEA, która buduje silne marki klientów, snujÄ…c ich opowieÅ›ci za pomocÄ… technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z maÅ‚ymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla mÅ‚odych przedsiÄ™biorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystajÄ… m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistÄ… nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "MaÅ‚a Wielka Firma". Prywatnie jest miÅ‚oÅ›nikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:




Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

 

Osoby które kupowały "GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych", wybierały także:

  • BuÅ‚garia. Pejzaż sÅ‚oÅ„cem pisany. Wydanie 6
  • Egipt. Zielony przewodnik (wydanie I)
  • Tajemnice ptasiej alkowy
  • Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wydanie 8
  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Spis treści

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.