reklama - zainteresowany?

Fotografia komerycjna w praktyce - Bezdroza

Fotografia komerycjna w praktyce
Autor: Kirk Tuck
ISBN: 978-83-7579-158-7
stron: 128, Format: 210 X 280, okładka: miękka
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 36,47 zł (poprzednio: 42,41 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,94 zł)

Dodaj do koszyka Fotografia komerycjna w praktyce

Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową

Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
    Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
    Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
    Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
    Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
    Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
    Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
    Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
    Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
    Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
    Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
    Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.

ZDOBĄDŹ UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE POZWOLĄ CI Z POWODZENIEM PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ W DOWOLNEJ DZIEDZINIE FOTOGRAFII KOMERCYJNEJ

Dodaj do koszyka Fotografia komerycjna w praktyce

 

Osoby które kupowały "Fotografia komerycjna w praktyce", wybierały także:

  • Bułgaria. Pejzaż słońcem pisany. Wydanie 6
  • Egipt. Zielony przewodnik (wydanie I)
  • Tajemnice ptasiej alkowy
  • Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wydanie 8
  • POZA MOŻLIWE. Jeden żołnierz, czternaście szczytów - moje życie w strefie śmierci

Dodaj do koszyka Fotografia komerycjna w praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Fotografia komerycjna w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.