reklama - zainteresowany?

Etykieta japońska - Bezdroza

Etykieta japońska
Autor: De Mente Lafayette Boye, Botting Geoff
TÅ‚umaczenie: CiecielÄ…g Grzegorz
ISBN: 9788323343127
stron: 176, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 34,28 zł (poprzednio: 39,86 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,58 zł)

Dodaj do koszyka Etykieta japońska

Tagi: Reportaże

Dlaczego japoński gospodarz oczekuje na prezent, ale wcale nie spieszy się, by go otworzyć? Czy wypada odmówić kieliszka partnerowi biznesowemu z Dalekiego Wschodu? I czy możemy się spodziewać, że Japończyk odpisze na SMS-a? Etykieta japońska w zwięzły i przystępny sposób pokazuje, jak poruszać się w meandrach obcej kultury mocno sformalizowanej, wymagającej i całkowicie odmiennej od europejskiej. Autorzy tłumaczą między innymi, na co należy zwrócić uwagę w trakcie spotkania biznesowego, jakie zasady obowiązują w łaźni publicznej czy podczas wizyty w restauracji. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto planuje wyjazd do Japonii, współpracuje z Japończykami lub po prostu pasjonuje się ich kulturą. W odróżnieniu od licznych internetowych przewodników dotyczących japońskiej etykiety, przez książkę De Mente nie przebija chęć zszokowania Czytelnika tym, jak Japonia inna jest od wszystkiego, co znają. Wprost przeciwnie: cierpliwie i niezwykle klarownie tłumaczy nie tylko to, JAK się zachować, ale też dlaczego. Otwiera przy tym umysł na wiele zagadnień związanych z kulturą Japonii i jej codziennym funkcjonowaniem. Adrianna Wosińska, Redaktor naczelna TORII

Dodaj do koszyka Etykieta japońska

 

Osoby które kupowały "Etykieta japońska", wybierały także:

  • Japonia. Manga, sushi i onseny. Wydanie 1
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Rubinowe oczy Kremla. Tajemnice podziemnej Moskwy
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Etykieta japońska

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Etykieta japońska

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.