reklama - zainteresowany?

Dramat braci Messnerów - Bezdroza

Dramat braci Messnerów
ebook
Autor: Jochen Hemmleb
ISBN: 978-83-7136-154-8
stron: 222, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 25,87 zł (poprzednio: 30,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-4,93 zł)

Dodaj do koszyka Dramat braci Messnerów

Tagi: Książki podróżnicze

Reinhold Messner jako pierwszy człowiek na świecie zdobył Koronę Himalajów. Swój pierwszy ośmiotysięcznik, Nanga Parbat, zdobył razem z bratem Güntherem w 1970 roku. Günther nie wrócił. "Dramat braci Messnerów" opisuje szczegóły tej wyprawy, jak i wszelkie wydarzenia (w tym liczne procesy sądowe), które były z nią związane. Także odnalezienie ciała Günthera w 2005 roku, które ucięło niektóre spekulacje.

Wzajemne oskarżenia uczestników wyprawy, kłótnie Messnera z kierownikiem, wiele niewiadomych, różne wersje wydarzeń - Jochen Hemmleb zebrał wszelkie dostępne informacje na temat jednej z najsłynniejszych himalajskich tragedii w jednej, rzetelnie udokumentowanej książce.

"Dramat braci Messnerów" pokazuje, że nawet najsilniejsi i najtwardsi czasem muszą stanąć w obliczu trudności, wobec których stają się mali i bezradni. Mówi o ludzkiej twarzy tytanów himalaizmu, nie zawsze tak doskonałych, jakimi chcielibyśmy ich widzieć. Opowiada o ambicji, zranionej dumie i niekończącej się traumie po utracie brata.

Poleca Leszek Cichy, pierwszy człowiek na Mount Evereście zimą, pierwszy Polak, który zdobył Koronę Ziemi.

Dodaj do koszyka Dramat braci Messnerów

 

Osoby które kupowały "Dramat braci Messnerów", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • Obietnica Tiaki. O niezwykÅ‚oÅ›ci Nowej Zelandii i wysp Pacyfiku
  • Lhotse. Lodowa siostra Everestu
  • SiÅ‚a MarzeÅ„, czyli jak zdobyÅ‚am Everest
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze

Dodaj do koszyka Dramat braci Messnerów

Spis treści

Dodaj do koszyka Dramat braci Messnerów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.