reklama - zainteresowany?

Częstochowa. Miniprzewodnik - Bezdroza

Częstochowa. Miniprzewodnik
ebook
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 9788378530725
Format: ebook
Data wydania: 2012-06-19
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 2,00 zł (poprzednio: 3,92 zł)
Oszczędzasz: 49% (-1,92 zł)

Dodaj do koszyka Częstochowa. Miniprzewodnik

Tagi: Polska

Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę!




Częstochowa

Częstochowa jest największym w Polsce ośrodkiem kultu religijnego i od wieków stanowi centrum ruchu pielgrzymkowego. Przybywa tu rocznie kilka milionów pielgrzymów z całego świata. Jest to także duży ośrodek życia kulturalnego, odbywają się tu ciekawe imprezy o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. W 1991 r. odbył się w Częstochowie VI Światowy Dzień Młodzieży i spotkanie młodych całego świata z Janem Pawłem II.

Miasto w ostatnich latach wyraźnie zmienia wizerunek - staje się kolorowe i coraz ładniejsze. Szczególnie piękną wizytówką jest aleja Najświętszej Maryi Panny, prowadząca do stóp jasnogórskiego klasztoru. W latach 1993-95 miasto zostało nagrodzone Honorową Flagą Rady Europy i Honorową Tablicą Rady Europy, a w 1998 r. uhonorowano je Prix de l'Europe'98.

 

Dodaj do koszyka Częstochowa. Miniprzewodnik

 

Osoby które kupowały "Częstochowa. Miniprzewodnik", wybierały także:

  • Polska z pomys
  • Gorce, Beskid Wyspowy i Makowski. Wydanie 2
  • Pieniny i Magura Spiska, Beskid Sądecki. Wydanie 2
  • Tatry, Gorce, Pieniny, Orawa i Spisz. Travelbook. Wydanie 4
  • Dolina Biebrzy. Travelbook. Wydanie 1

Dodaj do koszyka Częstochowa. Miniprzewodnik

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka Częstochowa. Miniprzewodnik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.