reklama - zainteresowany?

Chiny bez makijażu - Bezdroza

Chiny bez makijażu
ebook
Autor: Marcin Jacoby
ISBN: 978-8-3287-0293-6
stron: 448, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-27
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 31,91 zł

Dodaj do koszyka Chiny bez makijażu

Tagi: Reportaże

Książka Marcina Jacoby'ego, doktora sinologii Uniwersytetu Warszawskiego, jest subiektywnym przewodnikiem pewnego Polaka po chiÅ„skiej kulturze i chiÅ„skiej współczesnoÅ›ci. Autor nie zapomina przy tym o gÅ‚Ä™bszym kontekÅ›cie historycznym i kulturowym, bo tylko w ten sposób można wznieść siÄ™ ponad uproszczenia i stereotypy i zastanowić siÄ™, jaki naprawdÄ™ jest ten wielki kraj. Czy Chiny to archaiczna dyktatura gnÄ™biÄ…ca swoich obywateli, czy może nowa potÄ™ga ekonomiczna? Lider innowacji czy moloch o zapadÅ‚ych wioskach i tysiÄ…cach robotników pracujÄ…cych w pocie czoÅ‚a w fabrykach? Czy coÅ› Å‚Ä…czy dawne cesarstwo i dzisiejszÄ… mÅ‚odocianÄ… potÄ™gÄ™, czy istniejÄ… jakieÅ› cechy wspólne pomiÄ™dzy pradawnÄ… cywilizacjÄ…, gdzie niemal wszystko wynaleziono na dÅ‚ugo przed EuropÄ…, a krajem tanich podróbek, na które wielu z nas patrzy z góry? Jacy ludzie żyjÄ… w tym najludniejszym paÅ„stwie na ziemi? Czy stanowiÄ… jednolitÄ… masÄ™, czy sÄ… mozaikÄ… narodów, jÄ™zyków i kultur? W co wierzÄ…, jakie majÄ… zmartwienia? Jakie wyzwania stawia przed nimi nowoczesność? To obowiÄ…zkowa lektura dla wszystkich tych, którzy pragnÄ… wgryźć siÄ™ gÅ‚Ä™boko w „chiÅ„skość” i zrozumieć, co może w niej tak fascynować. To również odważne spojrzenie na współczesne PaÅ„stwo Åšrodka i jego kierunki rozwoju w nowym millennium.

Dodaj do koszyka Chiny bez makijażu

 

Osoby które kupowały "Chiny bez makijażu", wybierały także:

  • Tajemnice ptasiej alkowy
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

Dodaj do koszyka Chiny bez makijażu

Spis treści

Dodaj do koszyka Chiny bez makijażu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.