reklama - zainteresowany?

Antologia polskiego reportażu Tom 3 - Bezdroza

Antologia polskiego reportażu Tom 3
ISBN: 9788380491670
stron: 1048, okładka: twarda
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 67,81 zł (poprzednio: 88,06 zł)
Oszczędzasz: 23% (-20,25 zł)

Dodaj do koszyka Antologia polskiego reportażu Tom 3

Tagi: Reportaże

Autorzy: Bolesław Prus, Edward Słoński, Maria Helena Szpyrkówna, Ferdynand Ossendowski, Wanda Mazanowska, Zdzisław Kleszczyński, O.P. [dziennikarz Tajnego Detektywa], Helena Boguszewska, Stefania Zahorska, Bernard Singer, Arkady Fiedler, Jerzy Rogowicz, Józef Kisielewski, Roman Fajans, Stanisław Nogaj, Jan Dąbrowski, Zofia Petersowa, Jerzy Pytlakowski, Rachela Auerbach, Kazimierz Koźniewski, Kazimierz Dziewanowski, Lesław Gnot, Klemens Krzyżagórski, Jerzy Ambroziewicz, Olgierd Budrewicz, Monika Warneńska, Andrzej Brycht, Maria Osiadacz, Bogdan Szczygieł, Wiesława Grochola, Helena Kowalik, Ewa Szumańska, Wiktor Osiatyński, Jakub Kopeć, Wojciech Adamiecki, Romuald Karaś, Joanna Siedlecka, Jacek Snopkiewicz, Teresa Torańska, Stanisław Stanuch, Jerzy Szperkowicz, Radosław Sikorski, Piotr Pytlakowski, Wojciech Górecki, Olga Stanisławska, Magdalena Grochowska, Elżbieta Kotarska, Włodzimierz Kalicki, Cezary Łazarewicz, Katarzyna Surmiak-Domańska. Antologia to hołd złożony polskiej szkole reportażu, zbiór prezentujący jej najlepszych twórców, tych najsławniejszych i tych niesłusznie zapomnianych, a wspólnie tworzących reporterską historię XX wieku.

Dodaj do koszyka Antologia polskiego reportażu Tom 3

 

Osoby które kupowały "Antologia polskiego reportażu Tom 3", wybierały także:

  • Tajemnice ptasiej alkowy
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Klątwa gruzińskiego tortu
  • Barszcz ukraiński. Wydanie II rozszerzone
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

Dodaj do koszyka Antologia polskiego reportażu Tom 3

Spis treści

Dodaj do koszyka Antologia polskiego reportażu Tom 3

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.