reklama - zainteresowany?

Annapurna - Bezdroza

Annapurna
ebook
Autor: Maurice Herzog
ISBN: 9788365780836
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-10
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 25,52 zł (poprzednio: 31,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,38 zł)

Dodaj do koszyka Annapurna

Tagi: Reportaże

PrzekraczajÄ…c nasze ograniczenia, siÄ™gajÄ…c poza granice ludzkiego Å›wiata, poznaliÅ›my coÅ› z jego prawdziwego piÄ™kna. W najgorszych chwilach udrÄ™ki wydawaÅ‚o mi siÄ™, że odkryÅ‚em gÅ‚Ä™bokie znaczenie istnienia, którego dotychczas nie byÅ‚em Å›wiadomy. ZrozumiaÅ‚em, że lepiej być lojalnym niż silnym. Na ciele noszÄ™ znamiona naszej gehenny. ZostaÅ‚em uratowany i zdobyÅ‚em wolność. Ta wolność, której nigdy nie stracÄ™, daÅ‚a mi pewność i spokój speÅ‚nionego czÅ‚owieka. DaÅ‚a mi rzadkÄ… radość kochania tego, czego niegdyÅ› nie doceniaÅ‚em. Rozpoczęło siÄ™ dla mnie nowe, wspaniaÅ‚e życie. (fragment wstÄ™pu autora) Maurice Herzog oraz Louis Lachenal zdobyli AnnapurnÄ™ 3 czerwca 1950 roku. ByÅ‚ to pierwszy raz, kiedy na oÅ›miotysiÄ™czniku stanęła ludzka stopa. Moment przeÅ‚omowy w historii alpinizmu. Książka opisuje losy francuskiej wyprawy, od chwili kiedy wyrusza ona w Himalaje, nie wiedzÄ…c jeszcze czy celem bÄ™dzie Annapurna, czy Dhaulagiri. Aż do heroicznego zejÅ›cia z gór i dramatycznych skutków dla zdrowia autora. Klasyka literatury alpinistycznej. Maurice Herzog (1919 2012) francuski alpinista, himalaista. MiÄ™dzynarodowÄ… sÅ‚awÄ™ przyniosÅ‚o mu zdobycie Annapurny w 1950 roku. ByÅ‚o to pierwsze wejÅ›cie na szczyt oÅ›miotysiÄ™cznika. W latach 60. byÅ‚ ministrem sportu Francji.

Dodaj do koszyka Annapurna

 

Osoby które kupowały "Annapurna", wybierały także:

  • Tajemnice ptasiej alkowy
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • KlÄ…twa gruziÅ„skiego tortu
  • Barszcz ukraiÅ„ski. Wydanie II rozszerzone
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

Dodaj do koszyka Annapurna

Spis treści

Dodaj do koszyka Annapurna

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.