reklama - zainteresowany?

Afryka nie dla mięczaków - Bezdroza

Afryka nie dla mięczaków
Autor: Åšliwa Andrzej
ISBN: 9788378568391
stron: 112, okładka: twarda
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 41,90 zł (poprzednio: 54,42 zł)
Oszczędzasz: 23% (-12,52 zł)

Dodaj do koszyka Afryka nie dla mięczaków

Tagi: Książki podróżnicze

To książka dla wszystkich, złożona w niespotykanej formie, w której jak w komiksie obraz (fotografia) i tekst mają równą wagę. Przypomina muzykę reggae, gdzie krótkie, lapidarne teksty stanowią staccato perkusji, a liryczna melodia płynie z obrazów. Każdy znajdzie coś dla siebie: obrońcy przyrody i ich przeciwnicy, niespokojne duchy i domatorzy, starzy i młodzi, nawet rodzice i dzieci mogą zasiąść do wspólnej lektury. Guziec to mędrzec i błazen w jednej postaci. Beztroski do granic pustoty, niedbający o jutro, a wrogów odstraszający samym wyglądem. Guziec Pumba w musicalu Król Lew wielokrotnie powtarza zabawną maksymę hakuna matata, co znaczy: wyluzuj. Doskonale określa ona zarówno usposobienie tego zwierzaka, jak i naturę Afryki. W Afryce nastąpiły zasadnicze zmiany, a stary obraz kontynentu trwa. Dla wielu to kraina wielkich przygód i twardych ludzi, gdzie poszukiwacze znajdowali skarby, awanturnicy wywoływali awantury, myśliwi polowali na lwy a lwy na myśliwych. Tam nie było miejsca dla mięczaków. () ratel, zwany też miodożerem () to Orland szalony Afryki, podobno najodważniejsze zwierzę świata. W buszu nie ustępuje nikomu: jadowite kobry jada na śniadanie, a z lwów sobie drwi.

Dodaj do koszyka Afryka nie dla mięczaków

 

Osoby które kupowały "Afryka nie dla mięczaków", wybierały także:

  • Madagaskar. Tomek na Czerwonej wyspie
  • Winogrona na żyrandolu ciÄ…g dalszy toskaÅ„skich opowieÅ›ci ze smakiem
  • Wyspa kochajÄ…cych lemurów
  • Wschodowanie. Krajobraz po potopie
  • Podróże, włóczÄ™gi, peregrynacje

Dodaj do koszyka Afryka nie dla mięczaków

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Afryka nie dla mięczaków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.