reklama - zainteresowany?

365 dni bez - Bezdroza

365 dni bez
ebook
Autor: Millen Nials
ISBN: 978-83-66115-92-7
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2020-08-25
Księgarnia: Bezdroza

Cena książki: 22,02 zł (poprzednio: 25,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,58 zł)

Dodaj do koszyka 365 dni bez

Tagi: Książki podróżnicze

Ciekawy świata i ludzi przedstawiciel pokolenia Y w swojej pierwszej książce 365 dni bez... przedstawia charakterystyczne bolączki młodych "Igreków": niezrozumienie ze strony starszego pokolenia, zagubienie we współczesnym, nieustannie zmieniającym się świecie, konieczność sprostania własnym ambicjom i oczekiwaniom, niezgoda na podporządkowanie ludzkiego życia wyłącznie zarabianiu pieniędzy i wiele innych. Jednocześnie jako osoba dorastająca w demokratycznym ustroju i na kapitalistycznych prawach rynku buntuje się przeciw rozmaitym formom ograniczeń, w tym również takich, jakie funduje ludziom nałóg. Gdy okazuje się, że jego życie może zostać ograniczone uzależnieniem, podejmuje wyzwanie i postanawia przeżyć rok w abstynencji.

Czy sprosta wyzwaniu?

Czy samoograniczenie przyniesie mu w końcu
upragnione poczucie wolności?

A może stanie się kolejną pułapką
w chaotycznej rzeczywistości?

W 365 dni bez... młody autor nie tylko pyta, jak żyć bez alkoholu, ale przede wszystkim jak w ogóle żyć i przetrwać, nie tracąc własnej tożsamości. Jedna z nielicznych książek napisana przez Millennialsa o Millennialsach pozwala lepiej zrozumieć pokolenie Y i spojrzeć na świat ich jego oczami.

Dodaj do koszyka 365 dni bez

 

Osoby które kupowały "365 dni bez", wybierały także:

  • POZA MOÅ»LIWE. Jeden żoÅ‚nierz, czternaÅ›cie szczytów - moje życie w strefie Å›mierci
  • SiÅ‚a MarzeÅ„, czyli jak zdobyÅ‚am Everest
  •   Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze
  • Egipt: Haram Halal
  • Dom pod biegunem. GorÄ…czka (ant)arktyczna

Dodaj do koszyka 365 dni bez

Spis treści

Cannot open template file

Dodaj do koszyka 365 dni bez

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.